Depo Kačerov
d_kacerov.jpg
Depo Kačerov
Negative1-06-5A(2).jpg
souprava v depu
Negative4-23-22A(2).jpg
souprava v depu
Negative4-24-23A(2).jpg
soupravy v depu
Nafotil: Michal Kuty
d_k(1).jpg
pohled z vlaku
d_k(2).jpg
pohled z vlaku
d_k(3).jpg
pohled z vlaku
d_k(4).jpg
M1 v mycí lince
d_k(5).jpg
M1 v mycí lince
d_k(6).jpg
M1 v mycí lince
d_k(7).jpg
M1 v mycí lince
d_k(8).jpg
soupravy v depu
d_k(9).jpg
i Ečs tu je...
d_k(10).jpg
soupravy v depu
d_k(11).jpg
soupravy v depu
Nafotil: Fořtík
akce_ecs-01.jpg
souprava 81-71M
akce_ecs-02.jpg
souprava 81-71M
akce_ecs-03.jpg
čelo M1 4148
akce_ecs-04.jpg
soupravy M1
akce_ecs-05.jpg
soupravy M1
ecs37.jpg
M1 za plotem
ecs39.jpg
soupravy M1
akce_ecs-06.jpg
pohled na soupravy
akce_ecs-07.jpg
pohled na vůz 81-71 2414
akce_ecs-008.jpg
pohled na vůz 81-71
akce_ecs-08.jpg
odstavené vozy
akce_ecs-09.jpg
odstavený vůz 2128
akce_ecs-10.jpg
pohled na soupravy
akce_ecs-11.jpg
pohled na soupravy
akce_ecs-15.jpg
pohled na vůz 2107
akce_ecs-12.jpg
vůz Ečs 1084
akce_ecs-14.jpg
třívozová souprava Ečs 1084-1085-1083
ecs41.jpg
Ečs se připravuje k odjezdu
Nafotil: Tomáš Rejdal, 16.4.2003
depo_kac(1).jpg
pohled z vlaku
depo_kac(2).jpg
pohled z vlaku
depo_kac(3).jpg
pohled z vlaku
depo_kac(7).jpg
pohled na zatahující vlak
depo_kac(4).jpg
soupravy 81-71 v depu
depo_kac(5).jpg
vagón 2328 v depu
depo_kac(6).jpg
kolej údržby a opravy
Nafotil: Tomáš Rejdal, 27.5.2003
depo_kacerov.jpg
depo zvenku
Depo-kacerov.jpg
depo zvenku
Nafotil: Tomáš Rejdal, 1999
P1010076.JPG
vůz 2128
P1010077.JPG
2128
P1010078.JPG
2128
P1010080.JPG
práce v depu
P1010081.JPG
práce v depu
P1010082.JPG
2168
P1010083.JPG
M1
P1010084.JPG
Zkušební vlak
P1010085.JPG
2168
P1010086.JPG
4141, 4105
P1010087.JPG
4153
P1010088.JPG
2152, 3356
P1010089.JPG
4153, 4145, 4105
P1010090.JPG
depo
P1010091.JPG
2145
P1010092.JPG
příjezd 81-71M
P1010093.JPG
příjezd 81-71M
P1010094.JPG
depo
P1010095.JPG
81-71M - 3112
P1010096.JPG
podvozek
P1010097.JPG
3116
P1010098.JPG
2145
P1010100.JPG
světlo od 81-71
P1010101.JPG
světlo od 81-71
P1010102.JPG
depo z venku
P1010103.JPG
depo z venku
Nafotil: Michal Kuty, 11.9.2003
P21010069.JPG
výjezd ze stanice Kačerov
P21010070.JPG
pohled z vlaku
P21010071.JPG
pohled z vlaku
P21010072.JPG
pohled z vlaku
P21010073.JPG
pohled z vlaku
P21010074.JPG
pohled z vlaku
P21010075.JPG
pohled z vlaku
P21010076.JPG
pohled z vlaku
P21010077.JPG
souprava Ečs v depu
Nafotil: Michal Kuty, 1.10.2003
P1023.JPG
Noční foto
P1024.JPG
Noční foto
P1025.JPG
Zatahující 81-71M
P1026.JPG
Zatahující 81-71M
P1027.JPG
Zatahující 81-71M
Nafotil: Michal Kuty, asistence: Tomáš Rejdal, 4.11.2003
P1010001.JPG
pohled z vlaku
P1010002.JPG
pohled do kabiny
P1010003.JPG
pohled z vlaku
P1010005.JPG
pohled z vlaku
P1010006.JPG
pohled z vlaku
P1010007.JPG
pohled z vlaku
P1010008.JPG
pohled z vlaku
P1010010.JPG
pohled z vlaku
P1010011.JPG
depo (menší barevná úprava)
P1010014.JPG
2152, 1084
P1010016.JPG
2152, 1084
P1010018.JPG
2152, 1084
Nafotil: Michal Kuty, 11.2003
schema.jpg
grafické schéma depa
Info: DOPRAVNÍ PODNIK hl. m. Prahy a.s.
lpohled.jpg
letecký pohled
Letecký pohled: Gefos a.s.
Informace o depu
Je umístěno v lokalitě Prahy 4 a zabírá cca 13 ha. Depo je spojeno vlečkou se železniční stanicí ČD Praha-Krč. Zkušební trať v délce 1 417 m je řešena jako splítková kolej s vlečkou. Depo Kačerov bylo určeno pro obsluhu budované trati C a projektované trati B. Plocha halového komplexu depa (4 haly) je 30 725 m2. Deponovací kapacita je 185 elektrických vozů metra. V halách je celkem 22 kolejí (15 kolejí pro remizování a provozní ošetření, každá o délce 210 m, 2 koleje pro mytí a ofukování a 5 správkových kolejí). Koleje v hale provozního ošetření jsou v celé délce vybaveny kanály se sníženou boční podlahou. Koleje v remizovací hale jsou vybaveny prohlížecími kanály. Hala pro opravy vyšších stupňů a neplánované vyvazovací opravy byla vybavena přesuvnou, hříží a mostovým jeřábem (hříž a přesuvna byly zrušeny v r. 2003). Přístavek pomocných provozů je vybaven dílnami pro údržbu agregátů pneumatické, elektrické a mechanické výzbroje el. vozů metra. K areálu depa přísluší depo pomocných trakčních prostředků, kde se provádí údržba a opravy lokomotiv. V areálu DK je umístěn sklad maziv a výdejna PH, která byla v roce 2005 rekonstruována. Plocha depa pomocných trakčních prostředků je 300 m2, počet kolejí v hale je 5 o délce 28 m. V areálu DK se nalézá i požární stanice HZS a další objekty.
V květnu 1999 byla ukončena rekonstrukce osvětlení haly systémem Intelux. V květnu 2002 byla ukončena akce zateplení haly B. Při této akci byla provedena oprava vratové stěny (vrata lamelová, světlopropustná), oddělení remizovací haly a haly oprav, včetně zrušení přesuvny. Dále byly v hale B provedeny úpravy vyvolané nasazením nových souprav M1, prodloužení kolejí 37 a 38, vybudování prohlížecích lávek na koleji 38 v délce celé koleje a proveden nový rozvod stlačeného vzduchu, včetně úprav v kompresorové stanici. Tato oprava zajistila bezporuchový rozvod vzduchu pro soupravy M1 a 81-71M.
Info: DOPRAVNÍ PODNIK hl. m. Prahy a.s., Poslední aktualizace: 24.8.2006
 
Zpět