Lužiny
P3010722.JPG
prostory stanice
P3010707.JPG
prostory stanice
P3010730.JPG
prostory stanice
P3010708.JPG
prostory stanice
P3010711.JPG
prostory stanice
P3010712.JPG
prostory stanice
P3010721.JPG
prostory stanice
P3010713.JPG
prostory stanice
P3010709.JPG
prostory stanice
P3010710.JPG
název stanice za kolejištěm
P3010702.JPG
tunel k výtahu
P3010704.JPG
výtah
P3010705.JPG
výtah
P3010714.JPG
výrobce palmy
P3010717.JPG
stanoviště dozorčího
P3010718.JPG
stanoviště dozorčího
P3010719.JPG
stanoviště dozorčího
P3010724.JPG
vstup do stanice
P3010725.JPG
stanoviště dozorčího
P3010727.JPG
vestibul
P3010726.JPG
výstup směr sídliště
P3010728.JPG
budova vestibulu
P3010729.JPG
vstup do vestibulu
Nafotil: Tomáš Rejdal, 1.3.2004
P8013794.JPG
P8013794.JPG
P8013795.JPG
P8013795.JPG
P8013798.JPG
P8013798.JPG
P8013799.JPG
P8013799.JPG
P8013800.JPG
P8013800.JPG
P8013801.JPG
P8013801.JPG
P8013803.JPG
P8013803.JPG
P8013805.JPG
P8013805.JPG
P8013808.JPG
P8013808.JPG
P8013809.JPG
P8013809.JPG
P8013811.JPG
P8013811.JPG
Nafotil: Kid, 15.8.2004
lpohled.jpg
letecký pohled
Letecký pohled: Gefos a.s.
Informace o stanici
Původní název  
 -
Navrhovaný název 
 Malá Ohrada
Zahájení provozu  ve  stanici 
 11.11.1994
Umístění 
 v těžišti centra souboru Lužiny při Archeologické ulici
Typ stanice 
 hloubená mělce založená s povrchovým vestibulem
Konstrukce stanice 
 železobetonová monolitická sloupová třítraktová, v technologické části dvou- až  třípodlažní
Délka stanice 
 376 m 
Hloubka středu  nástupiště pod  terénem 
 7,0 m
Nástupiště 
 délka 100 m, šířka 10,06 m, výška 3,5 m
Obklad stěn v  prostoru nástupiště 
 bílé tabule opaxitového skla, válcové světlíky se vstupem denního světla, kov a  višňová červeň, na nástupišti prosklenné zimní zahrady
Vestibul 
 povrchový pavilon ve sběžišti pěších cest centra bez návazné dopravy
Další prostory  stanice 
 měnírna a distribuční transformovna, prostory technologického vybavení, veřejné  WC, trafika
Obestavěný  prostor 
 49 698 m3
Stavební náklady 
 
Obrat cestujících 
 17 493
Projektoval 
 Ing. Stanislav Šrytr
Architektonické  řešení 
 ing. arch. Patrik Kotas
Umělecká díla 
Hlavní  stavbyvedoucí 
 Ing. František Kubát
Návazná doprava 
 
 
Zdroj: www.metroprojekt.cz
 
Zpět