Rajská zahrada | |||||
img00001.jpg |
img00007.jpg |
img00008.jpg |
img00010.jpg |
img00006.jpg |
|
img00003.jpg |
img00002.jpg |
img00004.jpg |
img00005.jpg |
img00009.jpg |
|
img00011.jpg |
img00012.jpg |
img00013.jpg |
img00014.jpg |
img00015.jpg |
|
img00016.jpg |
img00017.jpg |
img00018.jpg |
img00019.jpg |
img00020.jpg |
|
img00021.jpg |
img00022.jpg |
img00023.jpg |
img00024.jpg |
img00025.jpg |
|
img00026.jpg |
img00027.jpg |
img00028.jpg |
img00029.jpg |
img00030.jpg |
|
img00031.jpg |
img00032.jpg |
img00033.jpg |
img00034.jpg |
img00035.jpg |
|
img00036.jpg |
img00037.jpg |
img00038.jpg |
img00039.jpg |
img00040.jpg |
|
img00041.jpg |
img00042.jpg |
img00043.jpg |
img00044.jpg |
img00045.jpg |
|
img00046.jpg |
img00047.jpg |
img00048.jpg |
img00049.jpg |
img00050.jpg |
|
img00051.jpg |
img00052.jpg |
img00053.jpg |
img00055.jpg |
img00056.jpg |
|
img00057.jpg |
|||||
Nafotil: Tonda Ježek, 26.11.2005
|
|||||
horní nástupiště |
horní nástupiště |
horní nástupiště + souprava |
pohled z 3 patra dolů |
3 patro |
|
nápis za kolejištěm |
chodník nad tubusem |
postranní vchod |
Exteriéry stanice |
Exteriéry stanice |
|
zadní vchod |
|||||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 27.2.2004
|
|||||
horní nástupiště |
horní nástupiště |
dolní nástupiště |
obklad za stanicí |
stanice |
|
stanice |
ostatní části stanice |
ostatní části stanice |
ostatní části stanice |
tubus metra CM-RZ |
|
RZ-CM |
|||||
Nafotil: Magister, 30.3.2004
|
|||||
2 patro |
2 patro |
||||
Nafotil: Fořtík
|
|||||
Rajská zahrada dolní |
Rajská zahrada horní |
||||
Nafotil: Michal Kuty
|
|||||
2 kolej |
1 kolej |
nápis za kolejištěm |
2 kolej |
stanoviště dozorčího |
|
Nafotil: David Jančík, 2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Informace o stanici
|
|||||
Původní
název
|
-
|
||||
Navrhovaný
název
|
Černý most
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
8.11.1998 | ||||
Umístění
|
při severním okraji sídliště Černý Most mezi
Chlumeckou a Cíglerovou ulicí v Praze 14
|
||||
Typ stanice
|
atypická stanice, na jižní straně
povrchová se dvěma vestibuly a prosklenou klenbou
|
||||
Konstrukce
stanice
|
kombinace čtyřpodlažní železobetonové rámové
konstrukce s ocelovými obloukovými rámy a se dvěma nástupišti nad
sebou
|
||||
Délka stanice
|
180,6 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
8,2 m pod úrovní Chlumecké ulice | ||||
Nástupiště
|
horní: délka 102 m, šířka 7,5; dolní: délka 102 m, šířka 4,2 m, výška do vrchlíku klenby 12,8 a 9,4 m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
válcové zasklení, desky Alucobond, vrstvené skleněné panely a opaxitové sklo | ||||
Vestibuly
|
přímo souvisí s nástupištěm v dolní úrovni a
pěší úrovni Cíglerovy ulice, schodišti propojené s podlažím služeb
a možností přechodu ulice Chlumecké lávkou
|
||||
Další
prostory stanice
|
měnírna a distibuční transformovna standardní
technologické vybavení, celé podlaží obchodů a služeb nad nástupišti,
veřejné WC
|
||||
Obestavěný
prostor
|
85 930 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
|||||
Obrat
cestujících
|
17 671 | ||||
Projektoval
|
|||||
Architektonické
řešení
|
|
||||
Umělecká
díla
|
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
|||||
Návazná
doprava
|
autobusy MHD | ||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||