Stodůlky |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
východ do západního vestibulu |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
prostory stanice |
|
|
|
Nafotil: Drak, 11-12.2003
|
východ do západního vestibulu |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
nedostavěný západní vestibul |
|
|
|
Nafotil: Michal Kuty, 23.10.2003
|
img00001.jpg |
příprava pro větvení směr Krteň/Horka |
příprava pro větvení směr Krteň/Horka |
příprava pro větvení směr Krteň/Horka |
příprava pro větvení směr Krteň/Horka |
příprava pro větvení směr Krteň/Horka |
img00006.jpg |
img00007.jpg |
img00008.jpg |
img00010.jpg |
img00011.jpg |
Výstup směr nedostavěný západní vestibul |
img00013.jpg |
Výstup směr nedostavěný západní vestibul |
img00015.jpg |
Prostor mezi stanicí a nedostavěným vestibulem dělí uzavřený tlakový uzávěr |
img00017.jpg |
img00018.jpg |
nedostavěný západní vestibul |
img00020.jpg |
img00021.jpg |
img00022.jpg |
img00023.jpg |
img00024.jpg |
img00025.jpg |
img00026.jpg |
img00027.jpg |
img00028.jpg |
img00029.jpg |
za touto stěnou se skrývá uzavřený tlakový uzávěr |
img00031.jpg |
img00032.jpg |
img00033.jpg |
img00034.jpg |
|
Nafotil: Cipísek, 01/2006
|
100_5625 |
100_5628 |
100_5631 |
100_5636 |
100_5638 |
100_5639 |
100_5640 |
100_5643 |
100_5644 |
100_5645 |
100_5646 |
100_5648 |
100_5650 |
100_5651 |
100_5652 |
100_5653 |
100_5654 |
100_5657 |
100_5658 |
100_5660 |
100_5662 |
100_5663 |
100_5664 |
100_5665 |
100_5667 |
100_5668 |
100_5669 |
100_5671 |
100_5672 |
100_5673 |
100_5674 |
100_5676 |
100_5677 |
100_5678 |
100_5679 |
100_5680 |
100_5681 |
100_5683 |
100_5684 |
100_5686 |
100_5687 |
100_5689 |
100_5693 |
100_5694 |
100_5700 |
100_5701 |
100_5702 |
100_5704 |
100_5706 |
100_5709 |
100_5713 |
100_5714 |
100_5716 |
100_5717 |
100_5718 |
100_5721 |
100_5722 |
100_5723 |
100_5724 |
100_5725 |
100_5726 |
100_5727 |
100_5728 |
100_5729 |
100_5730 |
100_5731 |
100_5732 |
100_5734 |
100_5736 |
100_5737 |
100_5740 |
100_5741 |
100_5742 |
100_5743 |
100_5745 |
100_5746 |
100_5747 |
100_5748 |
100_5749 |
100_5752 |
100_5753 |
100_5754 |
100_5756 |
100_5757 |
100_5760 |
100_5763 |
100_5764 |
100_5765 |
100_5766 |
100_5770 |
100_5771 |
100_5774 |
100_5775 |
100_5776 |
100_5777 |
100_5782 |
100_5784 |
100_5786 |
100_5789 |
100_5790 |
Nafotil: Vlastimil Smetana, Asistence: Zdeněk Chrást, 11.9.2010
|
letecký pohled |
|
|
|
|
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|
|
|
|
|
|
Informace o stanici
|
Původní
název
|
-
|
Navrhovaný
název
|
Branka
|
|
Zahájení provozu ve
stanici
|
11.11.1994 |
|
Umístění
|
příčně pod Jeremiášovou ulicí mezi částí Stodůlky
a budoucím rozvojovým územím na západní straně
|
|
Typ stanice
|
hlouben s jedním nadzemním a jedním
podzemním vestibulem, založená v otevřené jámě, západní část dvou-
až čtyřpodlažní v zesílené konstrukci
|
|
Konstrukce
stanice
|
monolitická železobetonová třítrkatová se sloupy
|
|
Délka stanice
|
315,25m + východní vestibul 72,9
m s podchodem pod Jeremiášovou ulicí s vybaveností
|
|
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
13,1 m |
|
Nástupiště
|
délka 100m, šířka 11,96
m, výška 3,4 m |
|
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
keramické
desky, kov |
|
Vestibuly
|
východní - podzemní pod
mostem Jeremiášovy ulice s vyústěním do centra Stodůlek a vybaveností |
západní - povrchový s propojením na budoucí centrum
čtvrti Chaby se zasklením válcovou klenbou
|
|
Další
prostory stanice
|
odbočení větve trati B směrem do budoucí čtvrti
Západní Město (oblast Krteň, Horka), distribuční transformovna,
měnírna a speciální vybavení
|
|
Obestavěný
prostor
|
108 350
m3 |
|
Stavební
náklady
|
|
|
Obrat
cestujících
|
8 353 |
|
Projektoval
|
Ing. Josef Cvach |
|
Architektonické
řešení
|
Ing. arch. Josef David
|
|
Umělecká
díla
|
|
|
|
Hlavní stavbyvedoucí
|
Ing. Pavel Šrámek |
|
Návazná
doprava
|
autobusy
MHD |
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|
|
|
|
|