Skalka | |||||
vstup/výstup |
2 kolej |
mozaika ve vestibulu |
nástupiště |
vestibul |
|
vstup/výstup |
vstup/výstup |
||||
Nafotil: Jan Krblich
|
|||||
průsaky |
pohled směr Strašnická |
nástupiště |
nástupiště |
spojka mezi kolejemi |
|
nástupiště |
|||||
Nafotil: Michal Kuty, asistence: Tomáš
Rejdal, 22.11.2003
|
|||||
pohled z kabiny |
pohled z kabiny |
pohled z kabiny |
pohled z kabiny |
pohled z kabiny |
|
pohled z kabiny |
pohled z kabiny |
||||
Nafotil: Michal Kuty, 16.12.2003
|
|||||
Zamezení vjezdu do depa |
Zamezení vjezdu do depa |
||||
Nafotil: Tomáš Rejdal, 18.7.2004
|
|||||
letecký pohled |
|||||
Letecký pohled: Gefos a.s.
|
|||||
Informace o stanici
|
|||||
Stanice je vybavena dvěma výhybkami
a jednoduchou kolejovou spojkou z 1. traťové na 2. staniční kolej, tj.
protisměrně proti případným výjezdům z DH. Staniční reléové zabezpečovací
zařízení (SRZZ) typu AŽD-71 zabezpečuje obousměrné jízdy jak z/do DH,
tak i ze/do st. SR = banalizovaná kolej. SRZZ je doplněno nadstavbou ASJC
(Automatické stavění jízdních cest) od fy UniControls.
|
|||||
Autor: McQ
|
|||||
Původní
název
|
-
|
||||
Zahájení provozu ve
stanici
|
4.7.1990 | ||||
Umístění
|
v ulici Na padesátém (Praha 10)
|
||||
Typ stanice
|
hloubená, založená v otevřené
jámě zajištěné kotvenými pilotovými stěnami, budovaná na provozované
trati tunelové spojky do depa Hostivař, dlouhodobě koncová stanice
|
||||
Konstrukce
stanice
|
monolitická, se sloupy na nástupišti, stavěná
postupně tak, aby vždy na jedné koleji byl zachován provoz
|
||||
Délka stanice
|
189,4 m
|
||||
Hloubka
středu nástupiště pod terénem
|
9,25 m | ||||
Nástupiště
|
šířka 10,96 m, výška 4,05 m | ||||
Obklad
stěn v prostoru nástupiště
|
keramické tvarovky Hurdis glazované v barvách hnědé, modré a bílé | ||||
Vestibuly
|
spojen s nástupištěm dvěma pevnými schodišti
|
||||
Další
prostory stanice
|
celkový počet provozních a služebních místností:
186
|
||||
Obestavěný
prostor
|
65 000 m3 | ||||
Stavební
náklady
|
291,8 miliónů Kč | ||||
Obrat
cestujících
|
- | ||||
Projektoval
|
DP-Metroprojekt Praha | ||||
Architektonické
řešení
|
ing. arch. Alena Martínková
|
||||
Umělecká
díla
|
žádná
|
||||
Hlavní stavbyvedoucí
|
ing. Josef Martinovský | ||||
Návazná
doprava
|
autobusy MHD do hostivařské průmyslové i obytné oblasti | ||||
Zdroj: www.metroprojekt.cz
|
|||||
|
|||||