Radlická
P4250845.JPG
nástupiště
P4250843.JPG
nástupiště
P4250850.JPG
nástupiště
P4250844.JPG
nástupiště
P4250848.JPG
příjezd vlaku do stanice
P4250841.JPG
nástupiště
P4250847.JPG
stanoviště dozorčího
P4250854.JPG
nápis za kolejištěm
P4250838.JPG
vestibul
P4250839.JPG
vestibul
P4250837.JPG
budova metra
P4250834.JPG
budova metra
P4250836.JPG
budova metra
P4250833.JPG
budova metra
P4250835.JPG
okolí stanice
P4250831.JPG
zastávky autobusů
Nafotil: Tomáš Rejdal, 25.4.2004
lpohled.jpg
letecký pohled
       
Letecký pohled: Gefos a.s.
Informace o stanici
Původní název  
 -
Navrhovaný název 
 Radlice
Zahájení provozu  ve  stanici 
 26.10.1988
Umístění 
 u sportovního areálu TJ Motorlet v Radlicích (Praha 5)
Typ stanice 
 hloubená, založená v jámě, jejíž čelní strany byly zajištěny kotvenými podzemními  stěnami a boční svahy kotvenými prefabrikovanými deskami a stříkaným betonem,  pod hladinou spodní vody
Konstrukce stanice 
 dvoupodlažní železobetonová monolitická s prefabrikovanými předpjatými stropními  nosníky
Délka stanice 
 251 m
Hloubka středu  nástupiště pod  terénem 
 11,5 m
Nástupiště 
 šířka 10,16 m, výška 3,8 m, podhled z akustických lamel
Obklad stěn v  prostoru  nástupiště 
 skleněné tabule Connex
Vestibul 
 vestavěn do stanice v úrovni vstupního polootevřeného atria a spojen s nástupištěm  pevným schodištěm
Další prostory  stanice 
 celkem 176 služebních a provozních místností
Obestavěný  prostor 
 78 000 m3
Stavební náklady 
 306,5 miliónů Kč
Obrat cestujících 
 v ranní špičce celkem 2 400, z toho nástup 1 500, výstup 900
Projektoval 
 DP-Metroprojekt Praha
Architektonické  řešení 
 ing. arch. Hana Labounková
Umělecká díla 
 plastika v atriu: ak. soch. Zdeněk Hošek
Hlavní  stavbyvedoucí 
 ing. Jiří Růžek
Návazná doprava 
 autobusy MHD
 přímá obsluha sportovního areálu TJ Motorlet
Zdroj: www.metroprojekt.cz
 
Zpět